Drömmar är bra, att förverkliga dem är bättre.

Har just avslutat ett 43 minuter långt samtal med min goda vän nerre i syd. Hon kommer förhoppningsvis snart upp och hälsar på! Sitter precis och dricker vaniljthé, min favorit. Skulle ju som sagt var till stan, men jag är inte känd för att vara bäst på busstidtabeller så.. Jag gick i alla fall ner till busshållplatsen fem i tolv för att ta bussen 13.13. När jag sitter där slår det mig att det är ju lördag idag. Och jag hade tittat på tidtabellen för veckans alla andra dagar. Så bussen skulle komma först 13.43 och jag tyckte att sex minuter var lång tid att vänta. Så då traskade jag hemåt igen, och här sitter jag. Ska ta tag i mitt bak nu strax, ska dricka upp mitt thé först bara.

 
Åker förresten snart till mitt älskade Ryssland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0