Isn't it obvius that I love you

Jag skulle helt klart kunna sitta på youtube och titta på filmer hela dagen lång.. Är så roligt, youtube är helt klart en favorit!


Har spenderat hela eftermiddagen påstan och några inköp blev det.Konstigt nog jag är ingen storshoppare, mor min kan intyga på detta. Besökte även den nya inredningsaffären och oj vad mycket fint. Allt var underbart och jag ojade en hel del kan jag ta och tala om. Nu sitter jag här en fredagskväll med en tidning, ett glasjulmust och en mandarin. Mums! Älskar både mandarin och must, allt som är med jul är underbart. Längtar så tills julpyntet kommer fram. Vet ej hur det blir med baket i helgen men någonting ska jag väl knåpa ihop. Har just satt på Peter Jöbacks jag kommer hem igen till jul. Julstämningen är på topp med snön i fönstret och ljust tända. Älskar helg! Haha jag verkar älska allt :P
Kommentarer
Postat av: sana

Hej jag är 12 årig glad tjej och jag blir ännu gladare om du slänger en kommenter till mig på min blogg :)

2009-11-13 @ 23:41:56
URL: http://sana.blogg.se/
Postat av: Elsa :)

cool kaka ;D

2009-11-14 @ 14:28:27
URL: http://elsssrosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0