Julen är här

Receptet kommer först imorgon för jag har tyvärr inte tid att visa det idag, kameran är tyvärr inte här så jag kan inte visa dom heller.. Hmm men ni kan få två jul disney låter istället, gillar mest Skönheten och odjuret låten. Men alvin och gänget är ju så himla söta så dom får ni också lyssna på! Imorgon är det första advent, hjälp vad tiden går fort. Oj vad kul med jul jag fullkomligt älskar den! Ikväll ska jag på bio, New moon det blir nog trevligt. Igår var jag med Hanna, trevligt det också. Imorgon ska jag på teatern och julpynta mitt rum, mysigt värre! Hörrni nu ska ni få återgå till vad ni nu höll på med och jag ska göra detsamm.
Kommentarer
Postat av: Elsa :)

älskar julen :D <3



görs?^^

2009-11-28 @ 21:03:42
URL: http://elsssrosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0