Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död.

Har precis kommit hem efter en kvällspromenad. Jag hade tänkt fara till konsum för att köpa Vinter chokladen och passa på att ta hunden på en kvällspromenad. När jag väl kom dit tror ni chokladen fanns då? Nä så klart inte, så det fick bli den Fläder sorbet och den var inte ens speciellt god. Precis innan jag gick så gjorde jag en sats white fluffy frosting så imorgon ska jag dekorera lite muffins! Nu sitter jag i soffan framför Ensam Mamma Söker och Helena har just valt Oscar.. Men hörni sleep tight på er och vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: aangeelahh ♥

hhej sötnoos ,

fiin blogg <3

kolla & kommentera gärna min blogg (:

2009-11-08 @ 21:00:10
URL: http://dduvetangeelah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0