Life's a climb



Jag måste först ta tillfället i akt och be om ursäkt för min frånvaro. Men eftersom att det sker lite re-decorating i huset så stängdes internet av. Men som ni märker så är det påslaget igen. I helgen kanske det inte händer så mycket här, i alla fall inte vad gäller bakningen. För ikväll ska jag se film, Kenny Starfighter och Horton! Med fruktsallad och glass, har just ätit en så otroligt god middag som syster och jag kokade ihop. Imorgon så är schemat späckat. Klockan tioär det öppet hus på ett gymnasium, måste gå lite tidigare för klockan ett ska jag vara på information om Kandalaksha resan därefter klockan sex är det tjejkväll. Och på söndag så ska jag kanske vara med Hanna (Blev ändrade planer, hon spenderar natten här inatt!) sen på kvällen är det teater för min del. Blev pappa i pjäsen, iår igen! Men det går nog bra. Så vi kanske bakar (?) om hojna kan slita sig från böckerna ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0