Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.


Har faktist hunnit baka i helgen. Två cheesecakes och lite chocolate chip cookies. Men jag är så otroligt trött just nu så ni får recepten imorgon. Har pratat med min saknade vän från skåne och hon kommer hit till nyår :D Vi gjorde två olika cheesecakes, jag gjorde en lite julinspirerad och lillasyster gjorde en med josdgubbssmak. Mer får ni höra imorgon Så det kommer upp en hel del recept imorgon.
Var ju på öppet hus igår och jag ahr absolut ingen aning om vilken linje jag vill gå.. Informationen om Kandalaksha resan var betydligt roligare. Men hörni nu ska jag dra ivägpå en dejt med John Blund, vi hörs!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0