Our dreams will come true

Jaa vad ska jag säga, jag hade ju som sagt var tänkt baka banankaka. Tror ni inte mor min går och äter upp bananerna då?! Och jag hade sagt till särskilt att så ska du inte göra.. Jaja får bli någonting annat istället men vad? 

Måste bara säga att lyssna på Erik Hassles album Hassle, älskar det! Det spelas oavbrutet här hemma.





Nu säger jag god natt för ikväll, i alla fall här. Ögonlocken känns ovanligt tunga och jag har en dejt som väntar.
Med mr. John Blund himself!
Kommentarer
Postat av: Louise SA

Vad gullig du är Amanda. Då antar jag att du blev glad nu när min blogg är tillbaka igen.



Oj, att du orkar hålla på och baka och sånt. Fast tycker man om det så är det såklart man gör det. Det har aldrig varit min grej, men jag är imponerad över de som gör det.



Ha det så bra och hoppas det blir någon banankaka ändå.

Juste, Erik...Shit han är såå grym!

Jag måste ladda ner hans album en dag så att jag kan lyssna på alla hans låtar.



Kramar Louise

2009-11-07 @ 11:18:31
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0