Hard workwork

Så skönt, nu är hkkn bortgjord, tack och lov! Har precis kommit hem från en alldeles för lång dag. Började tjugo över åtta med matte np och slutade nu klockan fyra med hkk prov och middagsplanering.. Känner mig lite så där lagomt trött.

Bror min ska laga middag så jag sitter här och väntar på nå go'mat (läs korv och makaroner)! Ikväll ska jag och bästavän plugga engelska och mysa med nå gott. Så där har ni min dag.

Ni ska få nå goda recept, både mat och bak. Så snart tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

25/4 avgörs min Converse-tävling. Om du inte redan har anmält dig, gör det nu! /Mathilda

2010-04-23 @ 14:19:32
URL: http://ginatricotnews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0