20 april 2010

Hej på er, hur har ni det? Här är allt finfint,snön smälter och vårkänslorna bubblar i mig. Har premiäråkt både moppe och cykel! Har till och med hunnit cykla i shorts, fast dan efter så snöade det, gigantiska flingor. Mindre bra... Fast det är redan borta, tack och lov.
Är mitt uppe i glassmakeri, har lovat morfar vaniljglass så nu ska mannen i fråga få njuta av riktig sådan. Tisdagkvällen min lår bestå av hkk plugg, tvmys och besök hos mormor och morfar, såklart. Ni ska förresten få glassreceptet jag gör, ett otroligt enkelt och faktiskt riktigt gott sådant, mumma!

han jobbar finfint! (ja, det är en han..)


receptet dyker upp på fem röda!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0