i want the fairytale

Hej på er! Blev inget mer skrivande igår, var upptagen hela dagen faktiskt. For som sagt var till stan, fikade och kollade runt litegrann. Tror alla var i stan igår, varenda kotte i hela kommunen, nåja nästan... Sen tog vi bussen hem och åt lite middag.
  Efter det hämtade vi upp min kusin,faster och kusinbarn. Sen myste vi med dem heeeela långa kvällen. Tror minsann jag fick lite träningsvärk efter att ha hållit lilleman. Men det var de värt!
  Nu kliar det i mina fingrar efter att få ta fram mjöl, socker, ägg, en massa skålar och vispa ihop nå gott.. Fast jag ska först mata vovven, promenera henne och göra lite matte... Har faktiskt nationella nästa fredag.. Men ska vi bestämma dejt senare i eftermiddag? Okej, bra! Då säger vi så, vi syns senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0