New things

Sorry att det tog sån tid innan jag uppdaterade.. Men moster kom ju hit och hade alpnaerings demo som sagt var. Trevligt värre, mös lite med lilleman också. Alltid uppskattat!

Sen när alla farit drack vi te och pratade på.. Mor, jag, syster och moster.. Härligt! Mitt i alltihopa ringde telefonen. Som vanligt helt enkelt, syster svarade. Och det var inte vem som helst, det var från Kandalaksha ♥ Pratade en stund med dem på skype. Fast vi syns ju imorgon så blev inte så länge.

Blir troligtvis flygande jacob som sen middag imorgon. Äter med dem, när de har kommit. Uppdaterar med recept när jag har tid!

På tal om tid,lär inte bli mycket bloggtid i helgen när de är här. Vill vara med dem så mycket som möjligt, träffas ju inte så ofta. Sist var i december..

- En underbar bok fick följa med mig hem. Var först lite osäker, har ju så många. Men när jag sen bläddrade i den på bussen hem, förälskade jag mig i den. Upplägget, kapitlena, receptena. Så vänta er en massa goda recept från denna bok! Ska visa lite hur den ser ut någon dag.
- Nya doftljus från lagerhaus, underbar doft, lite så där lagom stark. Så det känns, men inte mer. Fick ett stort, i en glasburk till min födelsedag (länk). Tänder det varje kväll, och tro't eller ej men det lyser fortfarande! Börjar dock sjunga på sista versen, tyvärr. Så bunkrade upp med hela tio stycken nu. Gäller att passa på!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0