School

Hej på er!

Vilken helg jag haft, underbar! Tiden gick dock för fort, känns som att de nyss kom och nu är dem nog hemma.. Får hoppas att vi träffas snart igen. Att jag kanske far dit i november/december.. Det återstår att se om det blir så dock..

Aja, hur som haver så hade jag tänkt ge er receptet på flygande jacob.. Glömde ta kort och om jag ska vara ärlig så var receptet inte seciellt gott. Men har ju lovat er så ska visa i alla fall.

Har nu massa choklad, kakor, "kondenserad mjölk", "nutella" och en hel massa annat gott som vi fått under helgen. Great! Kan visa er under veckans gång.

Skolan började idag, som nog de flesta vet. Hade "upprop" först klockan tolv. Och min väckare ringde 4.10.. Skulle skjutsa gästerna till bussen och deras resa hem.. Kom hem vid 6.30 och sov till halv elva ungefär.. Sen vare bara att fara till skolan. Efter lite information och så for jag och två kompisar, även nygamla klasskamrater, en sväng på stan. Lite middag på det och nu sitter jag här.

Presenter vi fick för ca 1år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0