Senaste tiden

Ber om ursäkt för min frånvaro.. Men som ni vet så var helgen fullspäckad. Orkade inte blogga söndagkväll efter dopet, låg i soffan och såg satc istället. Very fun.. Sen har mor ockuperat datorn våran (hennes egentligen, min pajade..) för att akutskriva sitt skolarbete.

Och igår bjöd vi kusin och familj på plankmiddag. Efter en mysig dag på havsbadet med kusinerna och familj. Trevligt värre! Sen sov lillfian hos oss, mys!

Idag for vi på nolia, jag och mor hittade en present som våra kandalakshagäster ska få nästa vecka. Och nå god viltsvinsgrej.

Så då vet ni. Har gjort en del annat också, varit på stan med både hanna och sen även finaste kusinerna, sett film, varit på synundersökning. Alltså en massa ointressant drabbel, som ingen vill veta.

Tänkte faktiskt för en gångs skull ge er nå recept och inte bara snacka.. Det är ju liksom det som bakbloggar är till för. Så nu kör vi!

bjuder på lite bilder först

~ tårtkalas för födelsedagsbarnet (läs kvinnan, hon blev 40 så..)

~ hade turen att få låna en urmysig stuga. (lägg märke till min klänning)

~ perfekt bröllopsväder, trots det envisades jag med att frysa..

~ mmm!

~ de vackra brudparet

~ förrätten, divine!

~ underbar mat. tog så otroligt mkt, min tallrik till höger.

~ helt gudomlig efterrätt, pannacotta och tiramisutårta!!

~ nice
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0