follow your heart

dagens

Det blev att jag pluggade hela gårdagen, hela tiden. Som jag sagt, fast jag pausade inte ens för att ge er semelreceptet som jag lovat. Nä det kanske ni inte vill ha nu? När det är försent, fast egentligen, varför inte äta semlor när man vill. Fast det är ganska roligt med en speciell dag.

Hur som haver så är jag nu klar med mitt arbete och det ska lämnas in idag. Jag har sovmorgon och börjar först tio så jag har gott om tid på mig att skriva ut och så. Varför jag är vaken nu kan man fundera över. Det gör jag också, nä ska plugga lite nu också. Men hörrni nu ska jag hoppa i duschen sen skriva ut arbetet och därefter äta frukost och plugga lite. Om det blir tid över kanske ni får ett recept, men jag tror inte det.

Vi hörs senare då, med mer recept, promise! Det blir snöbollar bland annat, inte dem ni tänker på, utan andra.  
Kommentarer
Postat av: Louise - Living in Turkey

Haha jag tänkte väl det. Fiskminne som jag har ibland.



Åh vilken bra lista du har gjort här. Kanske ska följa den idag.

Kramar Louise

2010-02-18 @ 09:30:31
URL: http://louisesa.blogg.se/
Postat av: Louise - Living in Turkey

Haha jag har ingen aning om vem det är. Så bra koll har jag. Men det är kul om någon som bor i närheten är med i något sånt.

Kram Louise

2010-02-18 @ 18:28:32
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0