It took me two weeks to fall for you..

Jaa vad ska jag säga, har inte direkt kännt suget att blogga, har doch bakat en del. Speciellt kring jul, gjorde en hel massa julgodis som jag borde dela med mig utav. Vet ni vad, min bror fyller år imorgon så jag ska sätta igång att baka alldeles strax och jag lovar att ni ska få en hel massa recept när det är klart! På allt jag bakat sen sist, och lite till. Vad sägs om det? Tills dess får ni njuta av denna trailer, på en film som verkar väldigt lovande, ryser när jag ser det. Sen är det ju inge minus att  Channing Tatum är med, han är ju inte lite inte ful om vi säg så! Har tydligen varit en bok först, måste kika på bibblan. Inget med bakning att göra men jaja.. Vi hörs later.

Kommentarer
Postat av: Mamma

ÄNTLIGEN uppdaterat lite!!!!:)

2010-01-19 @ 21:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0