croire aux rêves, à eux les portes éternelles

- tro på drömmar, för i dem finns evigheternas portar gömda


Om jag kände mig trött igår, ja då vet jag då inte vad jag är nu.. Har jag spenderat hela min dag på skolan, från 11.30 till 18.00. Det är ingen liten bedrift det. Fast om jag ska vara ärlig så var det ganska trevligt. Skolan har haft nyinvigning, den har renoverats och har som ni nog förstått blivit klar.

Franskan gjorde jag idag gick väl bra, hoppas på det i alla fall.. Nu är det bara en soredovisning sen är det Paris som gäller:)

Nä men chokladbollar skulle det ju vara, just det ja! Ids jag springa upp och hämta kameran? :S Näe, ni får en gammal bild:) Bollarna och en sats chokladrutor (recept imorgon, håller på att somna:/) var till fikat vi, från franskan, skulle sälja på invigningen. Intäkterna går såklart till franskaresan. En otroligt stor deg vart det, 30 stora fina chokladbollar blev det, av 500g smör, 15 dl havregryn och lite kärlek!

Nu ska jag hänga upp tvätt, sen se film, dricka te och måla mina nails. En mysig kväll, behöver det efter all franska som pluggats in i huvudet.. Blir slumdog millionaire, bästavän säger att den är grym så får tro på henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0