my dreams, my future

Hej kära vänner!
Tänkte först och främst ge er ett recept, sen en littlemissbaking smakar och sen får vi se vad jag hittar på? Vill ni veta mina sommarplaner, kanske?
Just det ja, jag tänkte även berätta vilket program det slutade med att jag valde, för er som är intresserade:)

Det blev bf. Varför kan man fundera? Varför det inte blev livsmedels eller hotell och restaurang. Eftersom att jag älskar att stå i köket borde det vara det ultimata. Varför säger jag då? Jag menar, jag älskar ju det, köket, så det borde ju vara det perfekta för mig. Det borde.. Så om jag då börjar stå i köket dagarna i ändå och förväntas jobba med det i framtiden, ja då kanske kärleken till det hela försvinner. Och utbyts mot en känsla av måste. Det är klart att jag kanske inte alltid älskar tanken på ett varmt kök. Det går i vågor, precis som allt annat.. Men jag älskar det i varje fall, mer eller mindre.
Så anledningen till att jag inte valde någon utav de två är helt enkelt att jag är rädd att mista kärleken jag har till köket. Så då fick ni det klart:)


- you have to follow your heart
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0