rings, sourcream & onion, estrella


Jag har smakat den blå påsen, med sourcream and onion smak. Utseendet på påsen måste jag säga var snyggt, väldigt kul och att dom har ändrat det på jordnötsringarna så det matchar dessa två var roligt. Det första jag gjorde var att lukta på innehållet i påsen och det luktade, gräddfil om vi säger så. Smaken, den var god både lök och gräddfil. Riktigt goda faktiskt! Fast fick dock lite ont i gommen, äter på ett lite speciellt sätt så var öm efter en stund. Tror faktiskt att jag skulle tycka om de gula mer, med ostsmak. Mums, älskar snacks med ostsmak. Gottgott! Så betyget då, det hamnar på så mycket som


fyra matryoschkor.
Kommentarer
Postat av: Becca (:

Hejj(:

Super fiiin blogg:D vad tkr du om min?

Kolla gärna min bildbomb elr hiss o diss inlägg?

Tycker du något va konstigt?

Kolla in och kommentera :)?



kraam på dig :D!

2010-05-13 @ 13:55:52
URL: http://beccaliinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0