Våga och vinn


Känner mig gode trött, pluggar franska just nu och lyssnar på lite musik.
Vet att jag skulle skriva varannan dag, men var tvungen att titta in och säga att jag
inte glömde bort er i går. Skulle ju berätta om chokladbollarna och visa, men vi tar det
imorgon, ska krypa under täcket med franskaboken i högsta hugg.
Ganska mysigt faktiskt, vill ju lära mig så jag kan prata med alla fransmän i Paris...
Paris, ja snart är jag i Paris.
Snart är jag i Paris. Tänk Paris. PARIS!
Det ni, det ni...
Älskar tanken på det, att snart befinner jag mig i Paris.
Eiffeltornet, Louvren, Notre dame.. Fransyskor och fransmän, franska..
Frankrike!
Men först var det franska, just det ja.. Franska, inte Frankrike..
Tyvärr..
Men snart så!!! 

- man måste våga anta utmaningar för att kunna lyckas.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0