when i look at you

Hoppas ni har bättre väder änvad vi har.. Solen skiner med sin frånvaro. Aja, har ni förresten varit in på den nya mat/blogg sidan matfeed? Det är bland annat Linnéa från Linnéas skafferi som står bakom den, och systersidorna fotofeed, inredningsfeed samt pysselfeed. De är ganska nystardade allihopa så in med er och visa vad ni går för! n så länge har jag bara lagt dit receptet på kyckligsoppan.






Imorgon har jag bjudit över fem kompisar på middag. Dock kan två av dem inte komma. Fyllde ju år för ett tag sen, har inte passat att ha den förrens nu. Så vi ska väl fira mig, haha! Nä men det blir nog trevligt, så jag sitter och funderar vad jag ska bjuda på. Återkommer senare med menyn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0