Nighty night

Hej på er! Var gode busy igår så blev inge uppdatering.. Eller okej stämmer kanske inte, hehe. Blev hur som haveringet bloggande som ni märkte.

Vid sju satt jag och väntade på att klockan skulle bli åtta så att fångarna på fortet kunde börja.. Blev då akutsugen på kladdkaka och gjorde en snabb, 5 min i mikron. Aldrig gjort det tidigare, bara bakat muffins där några gånger. Smaken då? Jaa riktigt bra faktiskt. Riktigt jäkla god blev den.

 


~ hittade massa gamla pics. gbg, kräftskiva, svampplockning mm.


Idag var det skola till kring halv två. Skulle egentligen gått till två, fast det var svinkallt ute och vi spelade brännboll.. Så vi fick sluta. For hem och drack lite te med mor. Satte mig vid datorn och fick besök av kusin + familj! Anna var också här, inte att förglömma. De stannade här heela kvällen lång. Åt middag, spelade wii och en massa annat skoj. Mys!

Tror minsann att jag ska gå och ta mig en varm dusch och krypa ner i sängen med en bok. Ids inte visa er receptet idag, receptet är i andra änden av rummet och kameran är i tvrummet.. Så ni får det imorgon..

Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Anna

Nej jag är faktiskt inte någon att förglömma... och du, ett gott skratt förlänger livet =)

2010-08-26 @ 00:20:55
URL: http://yuugizen.blogspot.com
Postat av: Amanda

Det är du verkligen inte:) Om det verkligen stämmer, lär jag aldrig dö.. Och verkligen inte om jag är med dig;)

2010-08-28 @ 22:04:26
URL: http://littlemissbaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0